×

Įspėjimai

JUser: :_load: Nepavyko įkelti nario su id: 63

Beauty fotosesija

"Beauty" - vienas iš moderniausių ir ryškiausių fotografijos meno žanrų, kuriame ypatingas dėmesys skiriamas makiažo modelio grožiui ir asmenybei.

"Beauty" stiliaus nuotraukos yra portretai: gražios ir įprastos savybės, atviri pečiai ir ilgas kaklas. Žanras atskleidžia stilistikos, makiažo menininko darbą, pabrėžia makiažą ir parodo jį meno dalimi, kūrybingai ir aktualiai.

Nuotraukos rodo skirtingų sudėtingumo laipsnių ir skirtingų akcentų makiažą: dėmesys gali būti skiriamas tik lūpoms ar akims, o taip pat gali būti parodytas odos tonas arba gražios antakių formos.

Kur naudojamas grožio portretas?

Pagrindinis uždavinys - tai gražus portretas, veido pagražinimas kosmetikos gaminiais. Pagrindinis skirtumas nuo įprasto portreto - stiliaus, blizgesio, grožio ir prabangos perkėlimas, neatsižvelgiant į psichologinius niuansus ir sudėtingas emocijas.

Šiandien šis žanras yra labai populiarus. Tokios nuotraukos auditorijai neturi labai svarbios informacijos, tačiau jos rodo skirtingą modelio savybę, jos sugebėjimą priprasti prie siūlomo vaizdo, parodo savo profesionalų pobūdį.

Dauguma šio stiliaus nuotraukų yra naudojamos kosmetikos reklamai ir kosmetikos paslaugose, taip pat gražiems ir patraukliems vaizdams kurti reklamai su papuošalais.
Dar svarbiau pasirinkti gražią ir lygią odą. Kartais neįprasta modelio išvaizda daro nuotrauką išraiškingesnę ir sėkmingesnę. Svarbu, kad fotografas galėtų sukurti įdomų ir neoficialų reklamuojamo gaminio įvaizdį, harmoningai jį pritaikyti nuotraukai.

060117 125518 ft

Fotografavimo makiažo nuotraukų proceso ypatumai

Jei fotografas mato merginos potencialą ir gali jį atskleisti, parodyti jį skirtingais būdais, galite gauti puikių nuotraukų, nepritraukiant kitų fotomenininkų.
Dėl kokybiškos nuotraukos modelis būtinai turi suprasti, tai ko iš jo reikalaujama. Tik tada auditorija supras, koks produktas yra reklamuojamas nuotraukoje, nesvarbu, ar tai yra tušas, lūpdažis ar žiedas su brangakmeniais.
Vaizdas turėtų atitikti pasirinktą produktą, bet ne nukreipti potencialų klientų dėmesį, kad nebūtų be reikalo ryškus, "šaukiantis" ar agresyvus.
Fotografas neturėtų bijoti eksperimentų su apšvietimu, kamerų kampais, sudėtimi ir vėlesniu nuotraukų apdorojimu specialiose programose. Dažnai tai yra netikėtas sprendimas, kuris gerokai viršija visuotinai priimtą pagrindą, tampa raktas į šedevrą.

Vėlesniame apdorojime tokios nuotraukos tampa kokybiškesnės ir natūralesnės. Dauguma fotografų nori neutralaus fono ir vienodo apšvietimo, bet taip atsitinka, kad tyrimo metu foninė erdvė tampa beveik nematoma ir net neatitinka nuotraukos.

060117 125607 ft